کشتی نجات : خدا

"یااباصالح المهدی ادرکنی"

کشتی نجات : خدا

"یااباصالح المهدی ادرکنی"

کشتی نجات : خدا

"الّلهُم ارنی الطلعةِ ارشیدة والغرّةِ الحمیدة واکحل ناظری بنظرةٍ منِّی اِلیه و عجل فرجه وسهل مخرجه"

ماندن در صف اصحاب عاشورایی امام عشق تنها با یقین مطلق ممکن است ...
و ای دل!
تو را نیز از این سنت لایتغیر خلقت گریزی نیست ...
نپندار که تنها عاشوراییان را بدان بلا آزموده اند و لا غیر ....
صحرای بلا به وسعت همه تاریخ است ....
....
گر بگویم که مرا با تو سر و کاری نیست ...
در و دیوار گواهی بدهد کاری هست ...

با سلام خدمت شما بازدید کننده گرامی وبلاگی که در پیش روی شما است در راستای اعتلای فرهنگ ناب محمدی و ولایت پذیری و برای اشاعه این فرهنگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت آگاه سازی جوانان عزیز از حقایق روز و همچنین زمینه سازی ظهور مهدی موعود(عج) طراحی شده است امیدوارم کلیه مطالب این وبلاگ مورد توجه شما بازدید کننده محترم قرار بگیرد. ضمنا در راستای هر چه بهتر شدن وبلاگ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
به امید ظهور حجت(عج)
مدیریت وبلاگ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱ فروردين ۹۵، ۱۳:۴۳ - خانم مهربون
    لایک
نویسندگان

بسم الله الرحمن الرحیم


چندی است که نگاه محققان و ماسون شناسان بر روی فیلم قهوه تلخ زوم شده است و اگر بخواهیم با انصاف به این فیلم نگاه کنیم اسناد ماسونی زیادی را در آن دیده می شود.در این پست به چند مورد از این اسناد و عکس ها خواهیم پرداخت.

قابل توجه دوستان گرامی:


بر اساس کتاب "مبانی فراماسونری" نوشت هارون یحیی، در صورتی که دست زیر کت با زاویه صفر قرار بگیرد نشان میدهد شخص مورد نظر دارای نشان درجه 3 ماسونی میباشد."

به چندی از اشخاص معروف و فراماسونر که مورد تأئید محققان مبنی بر فراماسون بودن آنان است، قرار گرفته است:

کارل ماکس، موسس مکتب مارکسیست در حال نشان دادن  نظام درجه ی 3 ماسونی

استالین، در حال نشان دادن  نظام درجه ی 3 ماسونی

و حالا به عکس آقای سیامک انصاری نگاه کنید:

به نظر شما اتفاقیست؟اگر اینطور فکر می کنید به ادامه توجه کنید

تصویر جناب سیامک انصاری که در حال نشان دادن نظام درجه 3 ماسونیست؛ در قسمت 9 و در دقیقه 33 اتفاق می افتند. همن طور که می دانید 9 و 33 از اعداد مقدس ماسون است.آیا این موضوع اتفاقیست یا اینکه . . .

ستاره 6 پر (هگزاگرام) یا همان ستاره صهیون که هیچ ربطی به حضرت داوود ندارد و 1500 سال بعد از حضرت داوود در میان صهیونیست ها رایج شد در این فیلم به کررات مورد استفاده قرار گرفته است.

ستاره ای که در پرچم اسرایئل ((فلسطین اشغالی)) مورد استفاده قرار گرفته و از نظر بسیاری از محققان مهمترین علامت جن گیری است و پرستش شیطان است، به طوری که تفاسیر متعددی از این ستاره در آیین فراماسونری شده است:

در قسمت اول این تصویر دوربین مدام از سمت این ستاره 6 پر به جای دیگر تصویر کشیده می شود. نکته این جاست که هر شکل 6 پری ، ستاره 6 پر نیست . اما نکاتی در قسمت اول این تصویر نهفته که بسیار جالب است:محل فیلم برداری این سریال در کاخ نیاوران است . تارخچه ای کوتاه ای کاخ نیاوران: 
"عملیات احداث این کاخ به دستور محمدرضا پهلوی در سال ۱۳۳۷آغاز گردید و با وقفه‌ای که در ساخت آن پیش آمد در سال ۱۳۴۶ به اتمام رسید و به محل سکونت محمدرضا پهلوی و خانواده اش اختصاص یافت."

اما محمد رضا پهلوی کیست ؟ وی یکی از ماسون های یکی از لژهای ایران است .بنابراین چون یک ماسون است و پادشاه ایران است باید محل سکوت وی دارای شاخصه های ماسونی باشد.

اما نکته اینجاست که چرا کارگردان سریال قهوه تلخ باید محل فیلم برداری را جایی اعلام کند که آن محل دارای شاخصه های ماسونی است . و اگر هم مجبور هست چرا باید از این نماد ها به طور مداوم تصویر برداری کند ؟ 

در قسمت دوم این تصویر هم ستاره 6 پر یا صهیون در گوشه دیوار که با سایه ترسیم شده است دیده می شود.

باز هم ستاره 6 پر ، اینبار در دست بند یکی از شخصیت های فیلم . عموما وقتی چند نماد قطعی در یک فیلم دیده میشد، دیگر نماد های مشکوک هم بیشتر جلوه می کند.

آیا این اتفاقیست؟

به دست بند کاراکتر همسر شاه(بلوتوث) نگاه کنید!آیا می تواند اتفاقی باشد؟

تک چشم ( چشم چپ) یکی از نماد های فراماسون هاست که تفاسیر متعددی از آن شده اما یکی از تفسیر های جالب از تک چشم این گونه تبیین شده است:

"در زمانی که حضرت ابراهیم قصد داشت اسماعیل را قربانی کند شیطان بارها او را وسوسه کرد و قصد داشت وی را از این کار منع کند و ابراهیم به سمت  او سنگ میزد و آخرین سنگ به چشم راست شیطان خرد و چشم راست شیطان کور شد. بنابراین به کار بردن نماد چشم چپ به احترام پادشاه آنان یعنی شیطان است"

به چند نمونه از این نمادها (دجال) توجه کنید:

 

حالا چرا باید در این سریال از این نمادها استفاده شود:

در پلان های متعدد این سریال کاراکتر بلوتوث مدام دست راست خود را به بالا میبرد که بسیار بسیار اتفاقی با یاد واره جرج واشنگتن (ماسون اعظم که دارای نشان 33 ماسونی بود ) در آمریکا تقارن دارد . البته خود مردم آمریکا هم از دیدن این یادواره در هنگام رونمایی تعجب کردند.

و اگر توجیه می کنید که این یک اتفاق  است و عیبی ندارد باید به عکس زیر توجه کنید:

نه عزیزان،اصلا اتفاقی نیست،این مجسمه جرج واشنگتن در آمریکا است و نوع دستان او همانند بز مندز (بز مورد علاقه شیطان پرستان) است که شیطان پرستان اعتقاد دارند شیطان به شکل بز تمسل پیدا می کند.

به کاراکترهای تک چشم این سریال دقت کنید(که اتفاقی چشم چپ آنها باز و یا دیده می شود):

و جالب ترین جای مطلب این که دوربین در قسمت های مختلف به ستون های ماسونی کاخ کشیده می شود اما در چه زمانی ؟ در قسمت 27 (9=2+7) و در دقیقه 33 تصویر بر روی ستون هایی که یا طراحی لژ های ماسونی ساخته شده است کشیده می شود. باز هم دو نماد 9 و 33 را در سریال قهوه تلخ مشاهده شد:

جالب توجه در قسمتی دیگر در دقیقه 13 و ثانیه 11 این 3 ستون نشان داده می شود:

اما این ستون ها چه ستون هایی هستند ؟ این ستون ها دقیقا شاخصه های ستون های ماسونی را دارند که در لژ ها استفاده می شود . 2 ستون ماسونی کنایه از 2 ستون معبد سلیمان است که فراماسون ها معتقد اند که در ابتدای ورودی معبد سلیمان 2 ستون قرار داشته داشته . برای نمونه این تصاویر را نگاه کنید:

در سمت چپ  تصویر زیر، سر یکی از اسطوره های تاریخ  بر روی یک ستون ماسونی به همراه بلوتث و در سمت راست هم جرج واشنگتن (ماسون اعظم) به همراه ستون ماسونی معروف ، دیده می شود.

در هنگام ورود کاراکتر "بلوتوث" به داستان، وی شعری میخواند که بسیار عجیب است که چه قدر جالب است که یک یونانی چنین شعری را درباره مشرق و سرزمین امن و موعود میخواند:

سرزمین امن و قرار ؟ پرندگان مهاجر ؟ . چقدر جالب و اتفاقیه که این جملات ما را به یاد رژیم اسرائیل می اندازد . که مردمانش مهاجرانه به آنجا رفتند . البته این فقط یک تحلیل است نه تعمیم و همه میدانیم که اتفاقی است.

در هنگام ورود کاراکتر بلوتوث به داستان وی به یکی از بازیگران، یک زیتون میدهد. چقدر جالب است که زیتون (اگر اشتباه نکنیم) عبری آن همان "موسی"(ع) ، پیامبر قوم یهود میشود. و به طور اتفاقی زیتون در پشت دلار های آمریکا به شکل جالبی به کار رفته مثلا در پشت یک دلاری در سمت راست 13 برگ زیتون دیده میشود. البته تا آنجا که بررسی کردیم در طرح های قدیمی هیچ کدام از تاج هایی که سزار های یونانی بر سر میگذاشتند میوه زیتون نداشت شاید هم ما ندیدیم!

و در پایان یک عکس از آقای مهران مدیری که ماری بر دوش دارد همانند آنتوان لاوی،نویسنده انجیل شیطان و پدر شیطان پرستی نوین جهان است.

 


  • ولایت ...

نظرات  (۱)

  • عشق فقط خدا
  • خدا همه رو هدایت کنه
    پاسخ:
    امین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی